Winkelwagen

Lancering nieuwe website Verbeterhaar

Justin Regterschot op 23 juli, 2017

Het is zover: Verbeterhaar is vernieuwd. Je bekijkt op dit moment de gloednieuwe website van Verbeterhaar. Niet alleen het uiterlijk, maar ook de functionaliteiten hebben een vernieuwing gehad. In deze blogpost beschrijven we wat we hebben vernieuwd en uiteraard zijn we heel erg benieuwd naar jouw mening.

Waarom een nieuwe site?

Vanuit een kleine business is Verbeterhaar uitgegroeid tot een marktleider op het gebied van haaruitval met duizenden klanten. Met het oog op de toekomst (en verwachting van nog verdere groei) vond Verbeterhaar het tijd om de oude website te vernieuwen. Door over te stappen op een vernieuwde software hebben we een aantal nieuwe functionaliteiten toe kunnen voegen om jullie nog beter te kunnen helpen.

Ook hebben we het uiterlijk van de website flink op de schop genomen. De reden daarvan is dat de vorige versie van Verbeterhaar erg op mannen gericht was, terwijl meer dan de helft van de bezoeker vrouwelijk is. Hierdoor is de keuze op een iets 'neutraler' uiterlijk gevallen, waarbij we hopen dat de website nog een stuk overzichtelijker is geworden.

Daarnaast wil Verbeterhaar zich niet meer alleen richten op 'producten tegen haaruitval' maar ook op andere haarproblemen. Verbeterhaar staat er namelijk voor om al het haar te kunnen verbeteren, en niet alleen die van mensen die last hebben van haaruitval. Daarom zal Verbeterhaar zich ook gaan richten op bijvoorbeeld beschadigd haar, droog haar en vet haar.

Wat is er vernieuwd?

We hebben een aantal functionaliteiten op de schop genomen of toegevoegd.

  1. Abonnementen toegevoegd aan de website
    Vanaf heden is het mogelijk om een abonnement af te sluiten op je favoriete producten. We hebben onze data geanalyseerd en daaruit bleek dat we heel veel terugkerende klanten hadden. Dat is logisch, veel producten moeten namelijk blijvend gebruikt worden voor resultaat. Voorheen beloonde we deze klanten al met een 5% kortingscode maar we willen nog iets extra's doen. Wanneer je nu een abonnement afsluit op één of meerdere producten, krijg je 15% korting op je gehele bestelling. Dit hebben wij puur gedaan om het jullie makkelijker te maken, daarom zitten er ook geen vervelende regels of iets dergelijks aan verbonden. Je kunt het abonnement stoppen wanneer je wilt, en zit nergens aan vast. Hou er rekening mee dat een abonnement alleen is af te sluiten d.m.v. een creditcard. Anders zal je het helaas nog even op de oude manier moeten doen.

  2. Staffelkortingen
    Voor een aantal producten hadden we de staffelkorting al actief; hoe meer je kocht, hoe goedkoper de prijs per product. Vanaf vandaag zijn de staffelkortingen actief op alle producten. Wanneer je twee stuks aanschaft krijg je 3% korting, bij drie stuks 7% korting en bij 4 of meer stuks krijg je zelfs 10% korting. Voor sommige producten hebben wij zelfs nog hogere percentages korting. Je kunt de staffelkorting bekijken door simpelweg de hoeveelheid te veranderen. De staffelkorting zal dan direct getoond worden bij de prijs voor een eenmalige aankoop zoals je hieronder kunt zien.


  3. Filteropties
    Regelmatig kregen wij, ondanks de vele blogposts met informatie, alsnog de vraag welk product iemand het beste kon aanschaffen. Daarom hebben wij per categorie een aantal filteropties toegevoegd, zodat je zelf makkelijk kunt achterhalen welk product het beste past bij je probleem. Zo kun je bijvoorbeeld filteren op probleem, haartype of merk. Uiteraard mag je ons nog altijd bellen of e-mailen met je vragen, daar zijn we tenslotte voor.

  4. Uitgebreid adviesformulier voor mensen met haaruitval
    Weet je nog niet welk product je moet kiezen dan kun je gebruik maken van ons uitgebreide adviesformulier. Door een aantal vragen in te vullen kan onze expert op het gebied van haaruitval je helpen door samen een plan op te stellen tegen de haaruitval. Wij staan voor service en begrijpen dat ieder persoon anders is en vinden het belangrijk om ieder zijn/haar verhaal aan te horen.

  5. Zoekfunctie
    Probeer onze zoekfunctie eens. Je krijgt razendsnel te zien waar je waarschijnlijk naar op zoek bent. Daarnaast leert deze zoekfunctie ook nog eens van de vorige zoekopdrachten. Er wordt constant geanalyseerd welke zoekopdrachten uiteindelijk op een bestelling uitkomen. Hierdoor weet de zoekfunctie de volgende keer welk product er moet worden getoond bij een bepaalde zoekopdracht.
    Zoekfunctie

  6. Latere cut-off tijden (voor 23:59 uur besteld, morgen in huis)
    Om nog betere service te verlenen hebben wij de cut-off tijd van 16:00 uur verlaat naar 23:59 uur. Plaats je de bestelling dus voor middernacht, dan ontvang je de producten in 99% van de gevallen de volgende dag in huis. Dit geldt ook voor België. Wil je de producten naar Duitsland laten versturen? Bestel dan voor 14:00 uur en je ontvangt de producten de volgende dag nog in huis.

Uiteraard zijn er nog een aantal nieuwe functies etc. Klik eens rond op de website en laat ons weten wat je er van vindt. Misschien hebben we dan wel iets leuks voor je :)