Winkelwagen

Retourneren

Wil je een of meerdere producten retourneren? Vul dan het onderstaande formulier in. Wij sturen je vervolgens een e-mail met de instructies over hoe je het pakket kunt retourneren.

Ontvang retourinstructies

* Verplicht

Eisen retourzending
Indien producten om hygiënische en/of gezondheidsredenen een verzegeling bevatten, kunnen deze enkel verzegeld geretourneerd worden. Het gaat dan om shampoos, conditioners en supplementen. Dit zijn de eisen:

  • De verzegeling van de producten - welke wegens hygiënische en/of gezondheidsredenen was geplaatst - is niet verwijderd.
  • Retourzending is binnen 14 dagen na aflevering aangevraagd, of de producten zijn binnen 14 dagen na levering teruggezonden.

Niet verplicht, wel aangeraden: ingevuld retourformulier (te vinden in e-mail die wij sturen of hier te downloaden).

Kosten retourzending
Wanneer je niet tevreden bent met het product, kun je deze zonder reden retourneren. De kosten hiervoor zijn €2,95 inclusief BTW. Bij producten die vanwege een beschadiging of verkeerde levering geretourneerd worden, zijn de retourkosten uiteraard voor ons. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen. Wanneer een product een verbroken verzegeling heeft, behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Herroepingsrecht
Je hebt het recht om de bestelling binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde het goed fysiek in bezit krijgt. Na het aanvragen van een retourzending heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten terug te zenden naar ons retouradres. Je kunt gebruikmaken van ons modelformulier voor herroeping (PDF) of die van Thuiswinkelwaarborg (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Als je de bestelling herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief de verzendkosten. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Wij zullen de terugbetaling voldoen wanneer wij de producten hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden (via bijvoorbeeld een Track & Trace bewijs).