Winkelwagen
  • Gratis verzending vanaf €35
  • Voor 23:59 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf €35

Veel gestelde vragen

Wie komt mijn pakket bezorgen?
Om de bestellingen te verzenden maken wij gebruik van PostNL. Bestel je op werkdagen voor 23:59 uur? Dan wordt je bestelling de volgende dag al geleverd. Ben je niet thuis? Dan wordt je bestelling afgeleverd bij de buren. Wanneer je dit niet wilt kun je dit aangeven tijdens het bestelproces onder "Instructies voor Verbeterhaar".

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €2,95 indien je een bestelling thuis laat bezorgen. Wanneer je voor een bedrag van €35 of meer besteld, zijn er geen verzendkosten.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt direct na je order een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Vlak na het plaatsen van een bestelling ontvang je de orderbevestiging. Wanneer je order verwerkt is en klaar ligt voor PostNL, ontvang je de verzendbevestiging. Niet veel later ontvang je een e-mail met de tracking informatie.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Bestel je op werkdagen voor 23:59 uur? Dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd. Dit geldt voor Nederland en België.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Ja, dat kan. De verzendkosten verschillen per land. Neem contact op met de klantenservice om meer informatie op te doen over een zending naar een specifiek land.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?
Je kunt de kortingscode invoeren tijdens het bestelproces.

Wordt mijn bestelling discreet verzonden?
Ja, niemand zal zien dat de producten afkomstig zijn van onze webwinkel. De producten worden verpakt in een neutrale doos. Als afzender gebruiken wij de naam "VBH" zodat alleen jij weet dat het pakket van ons afkomstig is.

Is het veilig om te betalen op Verbeterhaar.nl?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Ja, je kunt je bestelling achteraf betalen via Klarna (binnen 14 dagen). Kies tijdens het bestelproces voor de betaalmethode "Achteraf betalen: binnen 14 dagen". Je betaalt de factuur vervolgens aan Klarna. Je krijgt hier 14 dagen de tijd voor. Er kan een bedrag van maximaal €250 worden afgerekend.

Heb ik garantie op de producten?
Ja, wij doen hier absoluut niet moeilijk over. Wanneer een product niet voldoet aan de verwachtingen kun je het aankoopbedrag terugkrijgen of kiezen voor een nieuw product.

Voorbeeld: Je hebt een shampoo aangeschaft in onze webwinkel en die is gaan schiften terwijl de houdbaarheidsdatum nog niet overschreden is. Je meldt dit vervolgens aan onze klantenservice en wij zullen je vragen of je een nieuwe shampoo wilt of dat je liever het aankoopbedrag terug krijgt.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Omdat wij de bestellingen erg snel verwerken (meestal binnen een half uur) is het lastig om je bestelling te annuleren. Je kunt het altijd proberen door contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt de producten uiteraard wel retourneren.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvang je binnen 2 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 14 dagen ontvangen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Ja, je krijgt het volledige aankoopbedrag terug. Alleen de retourkosten (€2,95) zijn voor eigen rekening, indien je gebruik hebt gemaakt van het door ons verstrekte retourlabel. Is er een fout gemaakt of zijn er producten beschadigd? Dan draaien wij op voor de retourkosten.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  1. Plaats de producten die je wilt bestelling in je winkelwagen. Dat kun je doen door naar een productpagina te navigeren en vervolgens op "TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN" te klikken.
  2. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen. Gebeurt dit niet? Klik dan rechtsboven in het scherm op "WINKELWAGEN".
  3. Op de pagina van de winkelwagen kun je een speciale instructie voor Verbeterhaar achterlaten. Vervolgens klik je rechtsonder op "Afrekenen".
  4. Je wordt doorgestuurd naar de pagina "Klantgegevens" in de checkout van Verbeterhaar. Voer hier je gegevens in en klik vervolgens op "Verder naar verzendwijze".
  5. Je wordt doorgestuurd naar de pagina "Verzendmethode". Selecteer hier de gewenste verzendmethode en klik vervolgens op "Verder naar betalingswijze".
  6. Je wordt doorgestuurd naar de pagina "Betalingswijze". Selecteer hier de gewenste betaalmethode en klik vervolgens op "Bestelling voltooien". Wanneer je hebt afgerekend zal je worden teruggestuurd naar de bedankt pagina van Verbeterhaar. Hier kun je belangrijke informatie vinden van je zending. Je ontvangt ook een orderbevestiging in je e-mailbox.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@verbeterhaar.nl met een omschrijving over jouw klacht. Wij zullen deze e-mail binnen 3 werkdagen beantwoorden en zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen. Je kunt je klacht ook melden via het Europese online geschillenplatform (ODR) op https://webgate.ec.europa.eu/odr/ of voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). De klachten mogen betrekking hebben op onze producten en onze dienstverlening.